Vad tror ni om We Happy Few?

Startsidan Forum Diskutera Spel Vad tror ni om We Happy Few?

Detta ämne innehåller 9 svar, har 7 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Morgan Morgan 9 månader sedan.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Profilbild på Imperial3030
    Imperial3030
    Deltagare

Ett spel som dragit mina ögon till sig lite extra är We Happy Few, som kändes som en blandning mellan Bioshock och A Clockwork Orange. Tycker det känns lovande, men vad tror/tycker alla andra här om det hittills? 🙂

Profilbild på Destructoo
    Destructoo
    Deltagare

Jag tyckte det kändes riktigt lovande och annorlunda, helt klart med vibbar från Bioshock. Dock har jag lite svårt att greppa vad det är för typ av spel, men det kommer väl fler videos inom kort. 🙂

Profilbild på Jens Strandberg
    Jens Strandberg
    Deltagare

Kan man inte spela en beta av det här nu? Eller var det endast för utvalda?

Profilbild på Victor Holyba
    Victor Holyba
    Deltagare

Du kan köpa in dig på betan nu via Steams Early Access-program.

Profilbild på Victor Holyba
    Victor Holyba
    Deltagare

Plus, lite mer info om spelet överlag. Det är basically ett survivalspel. Samla resurser, kolla din aptit, törst och klara quests.

Profilbild på Jens Strandberg
    Jens Strandberg
    Deltagare

Just det, det var så det var. Har du testat? Såg så lovande ut i videon man fått se.

Profilbild på IvanSpoljaric
    IvanSpoljaric
    Deltagare

Testat betan via steam och måste säga det ser lovande ut, i betan finns inte mkt att göra men kommer vara helt klart värt ett köp!

Profilbild på Morgan
    Morgan
    Deltagare

Om man köper in sig i betan, uppdaterar de då spelet löpande eller är det någon form av engångsversion man får och sen får det fullständiga spelet vid release. Eller hur funkar det exakt?

Profilbild på Olle
    Olle
    Deltagare

Det kan bli riktigt bra, men i den här typen av spel är det utförandet som är A och O.

Morgan:

What is Early Access?
    Get immediate access to games that are being developed with the community’s involvement. These are games that evolve as you play them, as you give feedback, and as the developers update and add content.

Profilbild på Morgan
    Morgan
    Deltagare

Ok, tack @olle Jag hade det på känn att det var så, men alltid skönt att få det bekräftat. 😀

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Glömt ditt lösenord