The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition

Startsidan Forum Diskutera Spel The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition

Detta ämne innehåller 3 svar, har 4 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Bobafatso Bobafatso 6 månader, 2 veckor sedan.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Profilbild på Daniel Green
    Daniel Green
    Forumledare

Ok, så för ett par veckor sedan så började jag på fritiden spela The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition igen. Inte för att målet är att klocka in över 1000-timmar i Skyrim, utan för det finns en hel uppsjö av moddar som gör spelet helt fantastiskt som jag kände mig nästintill tvingad att testa. Är man sugen på något storslaget rollspel så kan jag verkligen rekommendera att man plockar upp The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition och sätter sig in i vad moddingcommunityn har att erbjuda. Jag kör inte ens med speciellt många moddar i förhållande till vad många andra gör, utan ligger runt 10-20 riktigt bra och välgjorda moddar, tillsammans med en ENB som gör att spelet ser bättre ut än något annat i den genren som finns ute just nu.

Är jag ensam, eller är det några andra här som också fortfarande spelar den gamla klassikern Skyrim? Hur gammalt är det nu, 7-år ?

Profilbild på snyggjonas
    snyggjonas
    Deltagare

Det är väl nån gång per år som suget hugger till i elder scrolls-tarmen och man kör igång en ny save.
    Kommer sällan så långt dock. Början på Skyrim är rätt statisk, du kan ju utforska hejvilt men det finns ju vissa uppdrag och uppgifter man känner att man bara måste ta tag i innan ”det riktiga äventyret” kan ta fart. Där någonstans mellan mage guild-uppdrag och smida 10.000 smörknivar försvinner suget.
    Men det blir nog dags att köra igång en ny karaktär snart igen 🙂

Tycker dock det är på hög tid att den där sen långt tillbaks utlovade skyrim med moddar-videon ska publiceras. Det kan bli din stora comeback till sidan Daniel 🙂 eller som gästredaktör.

Profilbild på Johan32
    Johan32
    Deltagare

Sitter ni här och startar en Skyrim-tråd i smyg, sisådär 6-år senare. Hahaha! Man kanske borde plocka upp det snart igen och känna lite på det. 😀

Profilbild på Bobafatso
    Bobafatso
    Deltagare

Har fastnat i Youtube-klipps med moddade Skyrims det sista. Folk spelar inte ens spelet vanligt längre, verkar det som. De flesta videos jag sett så är det bara massa snygga miljöbilder på hur spelet ser ut med vissa moddar installerade.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Glömt ditt lösenord