Stranger Things – Season 2

Startsidan Forum Diskutera Off-topic Stranger Things – Season 2

Detta ämne innehåller 7 svar, har 8 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Tompa Tompa 1 månad, 3 veckor sedan.

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Profilbild på Crankyburger
    Crankyburger
    Deltagare

Såg precis att det kommer en ny säsong av Stranger Things, vilket gjorde mig riktigt glad då jag fullkomligt älskade den första säsongen. Tror jag kollade igenom alla avsnittet under två kvällar. 🙂 Så, vad tror vi om nästa säsong då, vad kommer den handla om egentligen? Ge era tankar, åsikter och bästa gissningar! 🙂

Profilbild på IvanSpoljaric
    IvanSpoljaric
    Deltagare

Såg första avsnittet men inte hunnit med mer, blir det bättre sedan?
    Håller med om att det dök upp en hel del frågetecken redan efter första avsnittet 🙂

Profilbild på GrandCar
    GrandCar
    Deltagare

Det är grymt bra serie, om du inte sett hela första säsongen får du sätta igång med det bums. 🙂

Profilbild på Monkeyking
    Monkeyking
    Deltagare

Kan knappt hålla mig till säsong 2, förbannat bra serie

Profilbild på Chatmonkey
    Chatmonkey
    Deltagare

Nä, det ska bli spännande att se vad nästa säsong kan tänkas handla om egentligen. Samtidigt som jag vill se mer, tycker jag det känns lite som att den serien var såpass bra att den gör sig bäst som en fristående säsong. Vill med andra ord egentligen inte ha mer, för det finns alltid en risk att det förtar den känslan man fick av första säsongen. Om nu någon förstår alls vad jag svamlar om? :p

Profilbild på FroggerBUTT
    FroggerBUTT
    Deltagare

När skulle säsong 2 ha premiär?

Profilbild på DarkbeatSWE
    DarkbeatSWE
    Deltagare

Tror det bara står att säsong 2 är bekräftad för 2017 och inget mer, i dagsläget.

Profilbild på Tompa
    Tompa
    Deltagare

Saknas det fortfarande ett spikat datum för när säsong 2 skulle ha premiär?

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Glömt ditt lösenord