Spelförslag till Powergamer Game Nights

Startsidan Forum Diskutera PowerGamer Game Nights Spelförslag till Powergamer Game Nights

Detta ämne innehåller 15 svar, har 9 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Johan32 Johan32 4 månader, 2 veckor sedan.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
  • Författare
    Profilbild på Peter Vallsten
    Peter Vallsten
    Deltagare

Arbetet är i full gång med att göra Powergamer Game Nights bättre än någonsin med en dedikerad sida! Där ska man kunna se vilket nästa spel som ska spelas och där kommer anmälningen till dessa att ske!

I denna tråd kommer det diskuteras om olika spelförslag som ni användare vill spela med oss! Så vad är ni sugna på att spela nästa gång? Panga stormtroopers i Battlefront, spela fotboll med bilar i Rocket League eller döda orcer i Warcraft?
    Vi är öppna för allt!

Profilbild på Joakim Sjöberg
    Joakim Sjöberg
    Deltagare

Magiskt! Ser fram emot att se vilka spel som blir framröstade för de inledande kvällarna!

Profilbild på GrandCar
    GrandCar
    Deltagare

Kommer det finnas ett mer organiserat videoarkiv, ifall man missat något som man vill se senare?

Joakim Sjöberg
    Deltagare

Community Game Nights kommer att ha en egen kategori i videoarkivet, så att hitta dem blir busenkelt!

Joakim Sjöberg
    Deltagare

Jag skulle vilja passa på att lägga fram ett spel jag hemskt gärna hade velat köra i en Community Game Night – Heroes of Might and Magic 3! Spelet finns på Steam för en spottstyver och det hade varit så otroligt roligt att dra igång ett game med ett taggat gäng härifrån. Tror att det hade blivit en oerhört rolig spelkväll, med allt vad det spelet har att bjuda på.

Skriv gärna ifall ni hade varit med på en sådan kväll!

Peter Vallsten
    Deltagare

Jag är verkligen på att köra en gamenights på Heroes of might and magic 3! Men det jag tycker är synd med det spelet är att HD versionen på steam inte har all DLC och om man kör allies så ser man inte sina medspelares strider. Det är även bara den som hostar spelet som ser hur AIn springer så resten får varje runda leta vart AIn är. Men det är ett fruktansvärt bra spel!! Så jag är på att lira det 🙂

Profilbild på BulletMaster
    BulletMaster
    Deltagare

Hur ser det ut med Game Nights i höst?

Profilbild på Avangenia
    Avangenia
    Deltagare

Peter Vallsten, hur ser det ut med Game Nights?

Peter Vallsten
    Deltagare

Hej allesammans! Har varit väldigt mycket med semester nu på senaste tiden men jag och Green ska färdigställa allt snarast så inom de kommande veckorna kommer ni få mer information! 🙂

Profilbild på Chatmonkey
    Chatmonkey
    Deltagare

Hur går det med färdigställandet av Game Nightsen? 🙂

Profilbild på Rocketpanda
    Rocketpanda
    Deltagare

Hej, jag är ganska ny här. Någon som vill förklara för mig vad Powergamer Game Nights egentligen är för något?

Peter Vallsten
    Deltagare

Ursäkta för sent svar!
    Powergamer Gamenights är kvällar då vi från Powergamer-gänget spelar spel tillsammans med användarna!
    Detta kommer dyka upp uppfräshat inom kort! Så håll utkik här på sidan så kommer Powergamer Gamenights snart att dyka upp igen!

Profilbild på snyggjonas
    snyggjonas
    Deltagare

Funderade lite på om det inte en enkel lösning för pg gamenights vore om vi bara startar upp en Discord-server där alla medlemmar kan snacka med varandra. Tycks ju gå lite segt att få ihop spelkvällar så det vore väl en bra lösning tills vidare? Fixar du det isf Peter?

Profilbild på Johan32
    Johan32
    Deltagare

Discord är något jag hört mer och mer om det senaste. Är det ett chattprogram? Eller hur funkar det?

Profilbild på snyggjonas
    snyggjonas
    Deltagare

Ja det skulle man kunna säga. Du kan starta upp en egen Discordkanal (gratis) och genom en länk bjuda in folk du känner till den kanalen. I kanalen kan du sedan starta upp flera chatt- och röstkanaler. Det finurliga är även att du kan koppla ditt discordkonto till steam b.net osv så dom i discordkanalen kan se vad du spelar (om du vill). Så så vis kan du gå in på t.ex Powergamers discordkanal, se att Green och några till är online, ni skriver till varandra och bestämmer er för att spela BF1 ihop och istället för att behöva bråka med skype eller något annat program kan ni bara direkt i Discord starta upp en ny röstchatt och så fort någon annan bf-sugen användare loggar in kan de se att ni spelar och hoppa in i ert game. Supersmidigt och väldigt roligt om man får lite rullning på användandet.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Glömt ditt lösenord