Någon som fått tag i No Man's Sky än?

Startsidan Forum Diskutera Spel Någon som fått tag i No Man's Sky än?

Detta ämne innehåller 28 svar, har 18 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på IvanSpoljaric IvanSpoljaric 9 månader, 3 veckor sedan.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 29 totalt)
  • Författare
    Profilbild på Pikaboo
    Pikaboo
    Deltagare

Jag ser allt fler och fler som spelar No Man’s Sky, är det officiellt släppt nu? Enligt Powergamer släpps det inte förrän den 10:e, men samtidigt verkar nästan alla butiker jag kollat redan sälja spelet. Ville ha en digital kopia, men det verkar endast gå att förboka i nuläget. Så ni som vet, vad händer? Och är PC-versionen försenad?

Profilbild på Mentooos
    Mentooos
    Deltagare

Ja, nu går det väl att köpa spelet så vitt jag vet. Iallafall på skiva! Har inte haft tid/möjlighet att kolla den digitala versionen ännu. Någon här på pg som har tillgång till det än?

Profilbild på Foxgrinder
    Foxgrinder
    Deltagare

Finns det redan i butiker?

Profilbild på Monkeyking
    Monkeyking
    Deltagare

Den absolut största frågan här är väl ändå när Powergamer kan tänkas posta en video på detta, så vi kan få lite äkta input i vad det är för typ av spel. 🙂

Profilbild på IvanSpoljaric
    IvanSpoljaric
    Deltagare

Det jag läst och hört av flera som spelar det redan nu är att spelet är INTE för alla… finns egentligen ingen större mening med spelet förutom att utforska, utforska, utforska och åter utforska.

Profilbild på TurboFighter
    TurboFighter
    Deltagare

Hur och var får man tag i spelet?

Profilbild på Victor Holyba
    Victor Holyba
    Deltagare

Det är inget nytt att vissa butiker som inte har koll, främst hemelektronikbutiker råkar lägga ut fysiska ex någon dag före release. Officiellt släpps spelet imorgon väl? Har ni tur så kan ni hitta någon affär som säljer det redan nu men digitalt kommer ni inte få tag på det innan dess. PC-versionen har sedan ett tag tillbaka haft releasedatum två(?) dagar efter PS4-releasen.

Profilbild på Chatmonkey
    Chatmonkey
    Deltagare

Nu startade min nedladdning på Playstation Store, kunde inte trycka på Download för mindre än en timma sen. Kanske börjar de aktivera spelet nu??? 😮

Profilbild på Daniel Green
    Daniel Green
    Forumledare

Video + recension kommer under nästa vecka.

Profilbild på Mentooos
    Mentooos
    Deltagare

Underbart att höra!

Profilbild på Foxgrinder
    Foxgrinder
    Deltagare

När kommer Powergamers video på spelet?

Profilbild på Tompa
    Tompa
    Deltagare

`Vad tycker alla nu då när man haft möjlighet att spela det i ett par veckor?

Profilbild på Nightcrawler
    Nightcrawler
    Deltagare

Det verkar ju vara en ganska splittrad publik hittills. Många anser ju att utvecklarna rent ut har ljugit om spelets innehåll osv. Själv tycker jag väl att de inte lever upp till den omänskliga hype, men att det finns en del gott att hämta trots allt.

Profilbild på Mentooos
    Mentooos
    Deltagare

Är det någon som fortfarande spelar ?

Profilbild på IvanSpoljaric
    IvanSpoljaric
    Deltagare

Tyvärr inte, väntar på lite mer material till spelet, lite mer att göra 🙂

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 29 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Glömt ditt lösenord