Ge The Witcher 3: Wild Hunt en chans?

Startsidan Forum Diskutera Spel Ge The Witcher 3: Wild Hunt en chans?

Detta ämne innehåller 14 svar, har 10 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på DarkbeatSWE DarkbeatSWE 1 år sedan.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
  • Författare
    Profilbild på IvanSpoljaric
    IvanSpoljaric
    Deltagare

Jag köpte The Witcher 3: Wild Hunt samma dag som det släpptes (19 maj 2015) men har inte hunnit spela det mer än några timmar den veckan.
    Men nu när den nya stora och sista expansionen, Blood & Wine har släppts är suget .. enormt!

Vad tycks? Ska man ge det en chans eller finns de andra bättre spel man ska försöka sig på istället?

Profilbild på Joakim Sjöberg
    Joakim Sjöberg
    Deltagare

The Witcher 3 är ett fullkomligt fantastiskt spel – det är svårt att komma runt till en annan mening. Om du söker ett helt enormt single-player i västerländsk RPG-tappning så vet jag inte om jag kan komma på en bredare upplevelse. De problemen jag har med spelet är väl egentligen storyn och hur den gärna blir sekundär eftersom att man hellre vill utforska världen och plocka upp spännande och oväntade side-quests, vilket resulterar i att du kommer hämta på dig massa levels som gör att när du väl väljer att avancera main-quests så är du så pass överlevlad att hela tjusningen med den annars episka storyn försvinner. Hur som – enormt vackert, underbar värld, fantastiskt skådespelande och tunga strider.

Som ett personligt tips så lägger jag in att du inte ska underskatta Alchemy-trädet. Har som mål att spela om det på Death March (svåraste nivån) och bara bygga Alchemy. Bombs 4 lyfe!

Profilbild på Tompa
    Tompa
    Deltagare

Klart du ska spela The Witcher 3, om du inte ännu gjort det. Helt underbart spel.

IvanSpoljaric
    Deltagare

Tack gubbar/pojkar 🙂

Har det på PS4, men verkar nästan lättast att spela på PC, eller?

Profilbild på Victor Holyba
    Victor Holyba
    Deltagare

Svårt att säga. Det verkar vara många som gillar att spela med handkontroll även på PC.

IvanSpoljaric
    Deltagare

Såg nu att GOG har en liten rea på spelet, 230kr låter helt ok.

Profilbild på snyggjonas
    snyggjonas
    Deltagare

Som nån som spelar både på PC och ps4 rekommenderar jag PC starkt.

Profilbild på Daniel Green
    Daniel Green
    Forumledare

Rekommenderar helt klart PC-versionen!

Profilbild på Tompa
    Tompa
    Deltagare

Förresten, är det någon som testat den senaste expansionen? Det sägs att den ska vara ganska mastig! 🙂

IvanSpoljaric
    Deltagare

DÅ blir det nog PC, passa på och utnyttja GOG-erbjudandet då.

Profilbild på Kingofvideogames
    Kingofvideogames
    Deltagare

Nu kommer väl snart den där GOTY-versionen av The Witcher 3?

Profilbild på Bobomb
    Bobomb
    Deltagare

Game of the Year Edition är väl ute nu va?

IvanSpoljaric
    Deltagare

Det stämmer, jag gav spelet en chans och ångrar det inte en sekund!

Profilbild på Ravioli
    Ravioli
    Deltagare

Nu är GOTY-versionen ute så vitt jag vet, några här som börjat spela det igen?

Profilbild på DarkbeatSWE
    DarkbeatSWE
    Deltagare

Om man ännu inte testat The Witcher 3 och är sugen, bör man verkligen ta chansen nu med GOTY-Edition som innehåller allt tidigare godis. Jag har spelat igenom det två gånger sedan originalreleasen och känner att jag utan problem, om tiden finnes, skulle kunna spela igenom det en tredje gång. Utan problem! Så från en person som känner spelet utan och innan, så kan jag varmt rekommendera det. Även bara för en enda genomspelning, jag lovar att det är värt det. 🙂

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Glömt ditt lösenord