Frågor & Feedback PowerGamer.se v3.0

Startsidan Forum Övrigt Teknisk support & feedback Frågor & Feedback PowerGamer.se v3.0

Detta ämne innehåller 37 svar, har 25 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Avangenia Avangenia 3 år, 1 månad sedan.

Visar 8 inlägg - 31 till 38 (av 38 totalt)
  • Författare
    Profilbild på MrAndersson
    MrAndersson
    Deltagare

Vill bara skriva för att sålla mig till @UncleFesters fråga

Profilbild på Activeradiogamer
    Activeradiogamer
    Deltagare

Hej Unclefester.
    Det blev en miss från vår sida då vi inte alls hade tänkt på PG chatten. Vi tar den på oss och kommer att ha koll på den nästa gång.
    Activeradiogamer eller ARG är en förlängning i PG som vi försökt jobba fram sen i februari.
    ARG är ett Radioprogram som levererar alla PGs nyheter fast via radio och twitch. Som en sammanfattning av veckans nyheter, men mer interaktiv.
    Vi sänder varje torsdag 21:00-22:00.
    Tittar man på twitchen så har man även chans att vara med och tävla om giveaways.

Vi kör endast videorecensioner för att komplettera de som redan finns på PG. Men samtidigt som vi är en förlängning är vi även en egen redaktion. Så vi kommer antgligen inte recensera allting likadant även fast vi tänker väldigt lika.
    Vi har även försökt hinna med ”collectibles” guider, men som sagt så blir det i mån av tid.

Jag själv var med i PG för ett par år sedan men efter en tid hann jag inte med.
    Men nu är jag tillbaka med just denna förlängning ARG, tillsammans med Jimmy Nilsson.

Hoppas detta gav lite ljus i mörkret
    Joakim Lydén
    // ARG

Profilbild på Jrgen
    Jrgen
    Deltagare

Är ARG istället för Powercast?

Profilbild på Catcrawings
    Catcrawings
    Deltagare

Måste man kolla på Twitch för att kunna vara med i tävlingarna? Vad är då meningen med att sända programmet via PG ?

Profilbild på Neoprin
    Neoprin
    Deltagare

När jag klickar på Följ på en spelsida, vad händer då och vad betyder det?

Profilbild på Rachelew
    Rachelew
    Deltagare

Om du väljer att Följa ett spel så hamnar det i din SPELSAMLING, du ser menyalternativet om du håller musenpekaren ovanför ditt profilnamn längst upp på sidan. Under spelsamlingen ser du sedan vad som är uppdaterat och när det är uppdaterat, på och runt de spel du följer. Mycket smidigt! 🙂

Profilbild på Daniel Green
    Daniel Green
    Forumledare

Man ska normalt sett även få en liten notis om när ett spel man följer uppdateras. 🙂

Profilbild på Avangenia
    Avangenia
    Deltagare

Jag vill bara utnyttja den här tråden för lite feedback och passa på att säga att jag upplever sidan betydligt snabbare än tidigare nu. Den var ju snabbare redan vi introduktionen av den nya sidan, men det känns som ni gjort ytterligare saker med den. Känns supersnabb nu! Vill bara att ni ska veta att det uppskattas. 🙂

Visar 8 inlägg - 31 till 38 (av 38 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Glömt ditt lösenord