Frågor & Feedback PowerGamer.se v3.0

Startsidan Forum Övrigt Teknisk support & feedback Frågor & Feedback PowerGamer.se v3.0

Detta ämne innehåller 37 svar, har 25 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Avangenia Avangenia 3 år, 1 månad sedan.

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 38 totalt)
  • Författare
    Profilbild på FroggerBUTT
    FroggerBUTT
    Deltagare

Jag tycker recensionerna nästan har fått det största lyftet. Nu är det lent för ögat att läsa, inte alls lika plick-plockigt och smått. :p

Profilbild på BobbyAwesome
    BobbyAwesome
    Deltagare

Bra jobbat, detta var sjukt läckert =) Lite snopet att all gammal data nollats, men egentligen en bra sak att städa upp lite då och då.

Profilbild på Daniel Green
    Daniel Green
    Forumledare

Ja, efter extremt mycket överläggande fram och tillbaka valde vi att nolla majoriteten av datan. Det kändes så trist att traggla över mängder och åter mängder av trasig sql-kod i nya fräscha och fina databasen. 🙂

Profilbild på Cornell
    Cornell
    Deltagare

Jag tycker det är helt fantastiskt att man faktiskt ser vad som står i forumet nu, man behöver inte ha ett förstoringsglas längre. :p

Profilbild på BulletMaster
    BulletMaster
    Deltagare

Ni har verkligen lyckats med val av typsnitt, fontstorlek och färgkombinationerna. Allt är mycket behagligt att läsa tycker jag. För att inte tala om att ni nu äntligen valt rätt betygsskala och när vi ändå skriver om betyg och recensioner – riktigt najs med större bilder i texterna. Har inte hunnit testa så mycket av själva funktionaliteten riktigt än då jag mest surfat runt och njutit av det visuella. Hur som helst har ni på det stora hela gjort ett riktigt bra jobb. Det känns ju som en helt ny sida. 🙂

Profilbild på IvanSpoljaric
    IvanSpoljaric
    Deltagare

Glada vi på redaktionen blir att ni gillar den nya sidan, har ni några funktioner ni tycker saknas så hojta till så ska vi se om det är något vi kan lägga till i framtiden.

Profilbild på Totalchaos
    Totalchaos
    Deltagare

Kommer ni lägga upp/länka till alla gamla videoshower? Höll ju på att gå igenom de äldre grejorna precis innan ni plockade ner sidan. 🙁

Profilbild på Destructoo
    Destructoo
    Deltagare

Nu när nya sidan är ute och jag ser att Hårdvara fortfarande ligger kvar i menyn, är det något ni kommer posta mer frekvent nu, som ni gjorde förr i tiden. Saknar PG’s säregna hårdvarutester och uppackningsvideos m.m. 🙂

Profilbild på IvanSpoljaric
    IvanSpoljaric
    Deltagare

Det kommer komma, tar bara lite tid att lägga över allt sådant material.

Profilbild på FarmBoy234
    FarmBoy234
    Deltagare

Vilken fantastisk sida det har blivit och bäst av allt: http://www.powergamer.se/farming-simulator-15/ Kärlek! 😀

Profilbild på Mentooos
    Mentooos
    Deltagare

Schemat på förstasidan är GULD!!!

Profilbild på SniperJoe
    SniperJoe
    Deltagare

Kan ni inte ta och lägga upp arkiven för Powercast och push2talk snart?

Profilbild på Daniel Green
    Daniel Green
    Forumledare

Jo, det är på gång. Vi jobbar kontinuerligt med att lägga upp allt gammalt innehåll på den nya sajten, tyvärr blev det ett litet avbrott i och med semester osv.

Profilbild på Avangenia
    Avangenia
    Deltagare

Jag undrade precis samma sak. Skulle vara skoj att kunna gå tillbaka i podcastarkiven och lyssna på lite gamla klassiker. 🙂

Profilbild på UncleFester
    UncleFester
    Deltagare

Jag har en fråga. Hoppade in på livesändning för activeradiogamer nu ikväll men hur sitter detta ihop med powergamer? Det har ju minst sagt varit ganska dålig information kring detta. Vi var ett gäng som satt i chatten men det gick inte få någon respons från de som sänder och är det någon av pg’s redaktörer som är med? Jag och minst 3 andra här 😉 känner oss dåligt informerade och är väldigt förvirrade!!! Är det här nya powercast? Eller vad händer egentligen?

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 38 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Glömt ditt lösenord