Frågor & Feedback PowerGamer.se v3.0

Startsidan Forum Övrigt Teknisk support & feedback Frågor & Feedback PowerGamer.se v3.0

Detta ämne innehåller 37 svar, har 25 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Avangenia Avangenia 10 månader, 3 veckor sedan.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 38 totalt)
  • Författare
    Profilbild på Daniel Green
    Daniel Green
    Forumledare

Om du har frågor om funktioner, eller övrigt kring hur saker fungerar på nya PowerGamer.se? Då ska du posta dessa frågor i den här tråden. Den här tråden fungerar också bra om du bara vill skriva av dig lite åsikter kring nya sidan. Blir rent och snyggt om vi samlar allt på ett och samma ställe tänkte vi. 🙂

Profilbild på Destructoo
    Destructoo
    Deltagare

Yay! Forumet är snyggt och snabbt, äntligen. Helt onödigt inlägg, jag vet. Men är tvungen att skriva av mig lite, känns som jag är i extas!

Profilbild på Destructoo
    Destructoo
    Deltagare

Det ser ut som om forumet sorterar trådar i fel ordning, eller är det bara hos mig?

Daniel Green
    Forumledare

Nej, det var ett problem. Ska dock vara löst nu. Tack för rapporten! 🙂

Profilbild på MrAndersson
    MrAndersson
    Deltagare

Jag har inte hunnit kolla runt allt för mycket riktigt än, men jag måste säga att ni gjort ett helt fantastiskt jobb med nya sidan! Det var lätt värt väntan. 😀

Daniel Green
    Forumledare

Trevligt att höra! 🙂

Profilbild på Imazombie
    Imazombie
    Deltagare

Kan man inte kommentera recensioner längre? 😮

Profilbild på IvanSpoljaric
    IvanSpoljaric
    Deltagare

Jo det ska gå, måste nog vara inloggad kanske.

Profilbild på Megaman18
    Megaman18
    Deltagare

Måste bara säga att nya sidan ser helt fantastisk ut!

Profilbild på Tompa
    Tompa
    Deltagare

Gillar schemat på förstasidan, hoppas bara att det kommer hållas uppdaterat.

Profilbild på Avangenia
    Avangenia
    Deltagare

Allt känns skapligt överskådligt och framförallt betydligt luftigare, mot den gamla sidan. Sitter och kollar runt på allt godis och hittar nya små saker hela tiden. Såg t.ex. att man kan följa sidor och lite sådant. Men vart hamnar de spel man följer?

Profilbild på snyggjonas
    snyggjonas
    Deltagare

Såg att Daniel hade svarat på en av mina kommentarer i nyhetsflödet, jag fick dock ingen notis/meddelande om detta. Är det något en får ställa in själv eller finns den funktionen kanske inte än? Hade varit bra inför framtida uppdatering iaf 🙂
    På tal om kommentarer i nyhetsflödet så uppskattar jag att ni lagt till ”Alla uppdateringar” så det går att bläddra bakåt och se vad man missat under dagen. Stor plus att det äntligen visar hur många som kommenterat en nyhet också.
    Hade dock gärna sett att även denna information visades också på framsidans nyhetsflöde. Länken som tar en till ”Alla uppdateringar” känns dock väldigt onödig, varför kan inte allt det visas direkt på första sidan istället?

Hade förresten problem när jag skulle ladda hem omslagsbild till min profil via min iPhone, jag kunde inte välj att beskära bilden som jag laddade upp. För profilbild gick det dock väldigt smidigt.

Profilbild på Joakim Sjöberg
    Joakim Sjöberg
    Deltagare

@avangenia: De hamnar under ”Spelsamling” som du hittar i din profil-meny. Klicka på ditt namn uppe i högra hörnet så ser du!

Daniel Green
    Forumledare

@snyggjonas: Jo, du bör ha fått en notis om du är omnämnd, eller om någon besvarat/kommenterar något du har skrivit. Kan du gå in på din profil och kolla under ”Notiser” där och sen meddela mig om du hittar något där? Den lilla bubblan uppe vid ditt namn i sidhuvudet, verkar i nuläget kämpa emot vårt cache-system lite. Men det har mest troligt med cachen att göra, att du inte sett notisen.

Anledningen till att vi delat upp ”Alla uppdateringar” från nyhetsflödet på förstasidan är för att sidan skulle bli för lång. På förstasidan syns de 16 senaste inläggen, medan man under ”Alla uppdateringar” kan se ALLT, även längre tillbaka i tiden. Det vi eventuellt skulle kunna göra är att lägga till en knapp (Ladda fler…), eller något i den stilen, om man vill ha allt på förstasidan istället?

Noterar strulet med omslagsbild och iPhone, det fungerade sist när jag pillade med det, men ska ta en koll på det och se vad som hänt.

Tack för feedbacken! 🙂

Profilbild på Nightcrawler
    Nightcrawler
    Deltagare

Riktigt läcker sida hörni, det har ni gjort bra! 😀

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 38 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Glömt ditt lösenord