Farming Simulator 17

Startsidan Forum Diskutera Spel Farming Simulator 17

Detta ämne innehåller 88 svar, har 32 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på FarmBoy234 FarmBoy234 9 månader, 1 vecka sedan.

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 89 totalt)
  • Författare
    Profilbild på Rocketpanda
    Rocketpanda
    Deltagare

Kommer det inga roliga videos snart?

Profilbild på Daniel Green
    Daniel Green
    Forumledare

Utvecklarna har ju postat små kort 10-30 sekunders klipp associerade med faktabladen de publicerar 1-2 ggr per vecka. Tror bästa källan för det är deras officiella Facebook-sida, för de verkar inte finnas tillgängliga på deras Youtube-kanal i nuläget.

Profilbild på Ravioli
    Ravioli
    Deltagare

Nu är det ju inte lång tid kvar tills spelet släpps. Hur ser det ut med videos och recension från Powergamer?

Profilbild på Johan32
    Johan32
    Deltagare

Knappt 2,5 veckor kvar till release, är ni taggade? 🙂

Profilbild på MrAndersson
    MrAndersson
    Deltagare

Jag tycker seriöst spelet bara bli bättre och bättre ju mer man få se ifrån det. Verkar som om utvecklarna lyssnat ganska mycket på fansen och gjort en uppsjö av små förändringar till spelmotorn och lagt till 100-tals, kanske 1000-tals små, små funktioner som man annars hade fått lösa med hjälp av moddar. Visst, de har inte gjort så mycket åt det visuella i själva spelmotorn den här gången, även fast jag tycker att modellerna ser ut att vara sjukt mycket skarpare nu än mot tidigare. Men de har lagt en grund nu, som saknades förut där många funktioner finns som krävs för att erbjuda en bra simulation å jag tänker (kanske lite naivt?) att nästa gång är det dags för själva spelmotorn att få sig en uppgradering vad gäller grafik och det visuella. Hoppas verkligen att 17 är sista gången vi ser de här platta och tråkiga marktexturerna t.ex.

Profilbild på FarmBoy234
    FarmBoy234
    Deltagare

Utvecklarna har precis utannonserat att det kommer finnas officiellt stöd för Track IR !!!!

Profilbild på Mikael93
    Mikael93
    Deltagare

Nu är det bara några dagar kvar äntligen är en lång väntan över!! 😀 Hoppas verkligen att dom har gjort om mer än bara maskinerna! Cattle and crops verkar ha satsat enormt på en snygg grafik så dom kan nog bli en värdig utmanare 🙂

Dra gärna in på FB och gilla samt dela min sida 😀 https://www.facebook.com/MickesMaskin/?ref=aymt_homepage_panel

Profilbild på Ruincrash
    Ruincrash
    Deltagare

Frågan är hur länge vi behöver vänta innan Powergamer får tummen ur och publicerar en första video på spelet???

Profilbild på Johan32
    Johan32
    Deltagare

Ja, nu får ni inte sitta och krama spelet i kulisserna utan dela med er lite också. Har redan sett massor av videos på Youtube redan, så vi vet att ni har spelet nu. Kom igen och upp med en snabbtitt för gudsskull. Vill höra Daniels reaktioner på nyheterna!!!!! 😀

Profilbild på Napalm
    Napalm
    Deltagare

Kom igen nu Powergamer, ge oss något. Kan inte vänta längre, det riktigt bubblar i mig!

Profilbild på MorningStar
    MorningStar
    Deltagare

Märks att det börjar närma sig release nu! Hahaha!

Profilbild på Darkware
    Darkware
    Deltagare

Jag läste på ett forum igår att alla ”preview partners” fick spelet i förrgår och att press och övrig media fick spelet igår, så JA Powergamer har garanterat spelet i sin hand just nu. Bara en tidsfråga innan vi får se något nu tror jag.

Profilbild på Pikaboo
    Pikaboo
    Deltagare

Det är möjligt att de har spelet, men de kanske inte får visa något än?

Profilbild på Darkware
    Darkware
    Deltagare

Nä, sant! Men samtidigt, varför får alla andra visa spelet i så fall ? …har sett massor av No name youtubers spela det i snart två dygn. Sååå, jag misstänker att de håller tillbaka på det för tillfället.

Profilbild på Cheekypizza
    Cheekypizza
    Deltagare

De videos jag kollade på igår så verkade det som att spelet innehåller betydligt fler funktioner än vad vi från början trodde det skulle göra. Powergamer behöver posta något NUUUU!!! KOM IGEN!!!!

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 89 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Glömt ditt lösenord