Farming Simulator 17

Startsidan Forum Diskutera Spel Farming Simulator 17

Detta ämne innehåller 88 svar, har 32 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på FarmBoy234 FarmBoy234 1 år, 9 månader sedan.

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 89 totalt)
  • Författare
    Profilbild på Jocke Dahlman
    Jocke Dahlman
    Deltagare

Faaaaan! Det ser ju fortfarande ut som om det är platta marktexturer i den här versionen också……

Profilbild på Daniel Green
    Daniel Green
    Forumledare

Spelsidan för Farming Simulator 17 är uppdaterad med en del godis! 🙂

Farming Simulator 17

Profilbild på Daniel Green
    Daniel Green
    Forumledare

Det ryktas att det ska dyka upp en ny video senare idag, så håll ögonen öppna!

Profilbild på FarmBoy234
    FarmBoy234
    Deltagare

Har alla hunnit spana in den senaste trailern än?

Tycker det ser mycket lovande ut faktiskt. Var lite smått tveksam först, när det första materialet läckte ut. Nu när man ser allt i rörelse dock så ser det mycket bättre ut. Gillar verkligen den nya mark/jord-texturen. Ser mer realistisk ut, platt, men mer realistisk.

Farming Simulator 17 – Gamescom Trailer

Profilbild på Tompa
    Tompa
    Deltagare

Det är gamescom den här veckan va? Så vitt jag vet ska Farming Simulator 17 finnas spelbart på plats, så förväntar mig därmed en hel del intryck innan veckan är över.

Profilbild på Johan32
    Johan32
    Deltagare

Över 25 minuter gameplay från Farming Simulator 17. På tyska, men who cares.
    https://www.youtube.com/watch?v=Zdzr6JnALBU

Profilbild på Robban
    Robban
    Deltagare

Det ser ju bra ut, riktigt bra. Allt ser betydligt mer tilltalande än vad jag trodde det skulle vara. Blir nästan förhandsbokning nu. 🙂

Profilbild på GrandCar
    GrandCar
    Deltagare

Läste tidigare idag att det skulle vara över 70 olika märken och över 250 olika maskiner totalt i spelet, vilket man får medge är ganska imponerande. Deras licensavdelning borta hos Giants måste ju nästan få en tårta sen när spelet är släppt! 🙂

Profilbild på MrAndersson
    MrAndersson
    Deltagare

Även fast videon var lång tyckte jag inte att man fick se supermånga nya funktioner. Det var helt klart spännande och en del nyheter visades ju upp såklart, men som vanligt hade man önskat mer.

Profilbild på Jerry
    Jerry
    Deltagare

Jag ser fram emot det här mer och mer nu!

Profilbild på Tompa
    Tompa
    Deltagare

Ja, jag tror nog det får bli en förhandsbokning nästa vecka. På allvar den här gången! :p

Profilbild på Bazooka
    Bazooka
    Deltagare

Till alla bönder på Powergamer; Om man vill börja spela Farming Simulator, behöver man ha spelat de tidigare spelen först eller är det bara att köra på med den senaste versionen?

Profilbild på GrandCar
    GrandCar
    Deltagare

Nytt faktablad för Farming Simulator 17
    https://twitter.com/farmingsim/status/774213965958250496/photo/1

Profilbild på Johan32
    Johan32
    Deltagare

Borde inte Powergamer få sin lilla preview-version av spelet nu snart? Är ju trist om den kommer i samband med releasen. :p

Profilbild på Bazooka
    Bazooka
    Deltagare

Funderade själv precis på det också, är det inte lite dryga månaden kvar till releasen nu?

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 89 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Glömt ditt lösenord