Den stora helgtråden!

Startsidan Forum Diskutera Off-topic Den stora helgtråden!

Detta ämne innehåller 27 svar, har 16 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på IvanSpoljaric IvanSpoljaric 1 år, 10 månader sedan.

Visar 13 inlägg - 16 till 28 (av 28 totalt)
  • Författare
    Profilbild på Anders Sandberg
    Anders Sandberg
    Deltagare

Jag har dragit en dubbel på biografen och spanat in Rogue One och Arrival, varav den sistnämnda överraska mig mycket positiv. Jag och sambon lyckades samla in mer poäng än de tävlande under gårdagens På Spåret och resten av helgen plöjer jag genom FFXV ^^

Profilbild på Johan32
    Johan32
    Deltagare

Har inte sett Rogue One än, men är den värd att se? Känns den fortfarande ”Star Wars”, utöver själva settingen? Har hört lite spridda åsikter kring detta!

Profilbild på Avangenia
    Avangenia
    Deltagare

Då var det redan fredag igen då, dags att börja tagga inför helgen! 😀

Anders Sandberg
    Deltagare

Instämmer helhjärtat!
    Ikväll blir det dubbelt upp på kunskapsfronten; först ska en vän vara med i Vem Vet Mest och därefter blir det På Spåret för min egen del hemma. Imorgon kommer goda vänner på besök och då ska vi nörda oss hela helgen med brädspel av olika sorter 😀

Profilbild på Tompa
    Tompa
    Deltagare

På Spåret + Öl, sen sängen. Är sjukt trött. Antagligen inte van att jobba längre efter att ha slöat för mycket runt jul. :p

Anders Sandberg
    Deltagare

På Spåret i afton och efter det tänker jag testa på nya DOOM för första gången, det är bäst att passa på med backlog innan arbetsbelastningen av nya spel blir för stor 😛

Profilbild på Sangaga
    Sangaga
    Deltagare

Skönt att det snart är helg. Idag fredag får det bli pizzakväll och slöande framför tv’n då jag till och med är för trött för att spela något. Men på lördag så får det nog bli en gamingdag. Vad spelar alla just nu?

Profilbild på Tompa
    Tompa
    Deltagare

Trevlig helg allihop! Vad blir det för spel nu i helgen? Känns nästan som en höstmånad med tanke på hur mycket spel som kommer just nu.

Profilbild på Foxgrinder
    Foxgrinder
    Deltagare

TREVLIG HELG!!! 😀

Profilbild på Bobafatso
    Bobafatso
    Deltagare

Fredag! Är det veckans bästa dag?

Denna kväll kommer jag spendera, tro det eller ej, med att kolla på videos som kommer direkt härifrån Powergamer. Såg att det var en hel del jag missat, samt en sprillans ny på förstasidan. Lovely

Profilbild på Bobomb
    Bobomb
    Deltagare

Jag kan intyga att det är veckans bästa dag! 😀

Anders Sandberg
    Deltagare

Någon mer som ska lira Zelda i helgen? 😉

Profilbild på IvanSpoljaric
    IvanSpoljaric
    Deltagare

HELL YES 🙂

Visar 13 inlägg - 16 till 28 (av 28 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Glömt ditt lösenord