Den stora helgtråden!

Startsidan Forum Diskutera Off-topic Den stora helgtråden!

Detta ämne innehåller 27 svar, har 16 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på IvanSpoljaric IvanSpoljaric 4 månader, 2 veckor sedan.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 28 totalt)
  • Författare
    Profilbild på Joakim Sjöberg
    Joakim Sjöberg
    Deltagare

I och med PG 3.0 så var det dags att ta tillbaka denna legendariska och ack så viktiga tråd!

Här ger vi varandra helgpepp! Dela med er av era recept för de flottigaste hamburgarna, inspirera till pizza-beställningen, tipsa om goda rusdrycker och framförallt – berätta och inspirera om vilka spel som kommer att gå varma under lediga dagar!

Profilbild på IvanSpoljaric
    IvanSpoljaric
    Deltagare

SNART HELG!

Profilbild på Peter Vallsten
    Peter Vallsten
    Deltagare

Lill-Lördag idag och första veckan med sommarlov från studierna i Skellefteå! Det firas genom att åka ner till huvudstaden och köra Drinking Souls på Dark Souls 3 med två polare! (Vi hade alla ingått i en pakt att inte spela DS3 förrän vi skulle ses i veckan och bli fulla tillsammans)!!

Profilbild på Jens Strandberg
    Jens Strandberg
    Deltagare

Till helgen ska jag sätta mig ner i en timma eller två och bara försöka insupa nya powergamer, kolla in allt nytt och försöka hitta nya små trevliga funktioner.

Profilbild på IvanSpoljaric
    IvanSpoljaric
    Deltagare

PIZZA TIME!!!!

Profilbild på Daniel Green
    Daniel Green
    Forumledare

Aah! Nu känner jag hungern krypa på.

Profilbild på Destructoo
    Destructoo
    Deltagare

Nu till helgen går jag på semester i 5-veckor och som jag har längtat. Kanske inte kommer bli så mycket tvspel till en början, däremot kommer det bli öl, god mat och bad. Kanske inte i den ordningen eller samtidigt. Men faan vad jag ska njuta av den här sommaren. 😀

Profilbild på nachogrande
    nachogrande
    Deltagare

Nu till helgen så tar jag långhelg, tors – tis, så kommer hinna med både ett och två spel. Men frågan är vilka jag ska förgylla den efterlängtade ledighet med? Förslag någon?

Profilbild på Avangenia
    Avangenia
    Deltagare

Jag ska ut och äta med kollegor ikväll, imorgon blir det lång sovmorgon och lite film + gaming på kvällen. 🙂

Profilbild på Anders Sandberg
    Anders Sandberg
    Deltagare

Detta ska jag uppleva i helgen, och just denna helg är det också en löpartävling under detta evenemang, naturligtvis ska jag springa också 🙂
    http://www.lightsinalingsas.se/

Profilbild på Foxgrinder
    Foxgrinder
    Deltagare

Då var helgen kommen och på Powergamer hittar man mer innehåll än någonsin, känns det som. 🙂 Efter jag gått igenom allt spännande som jag missat under veckan så kommer jag faktiskt på allvar sätta tänderna i Skyrim Special Edition 😀

Profilbild på Tompa
    Tompa
    Deltagare

Sååå, vilka här ska spela The Last Guardian? 😀

Profilbild på Anders Sandberg
    Anders Sandberg
    Deltagare

TLG är jag klar med, det blir att fortsätta med FFXV! 🙂

Profilbild på Destructoo
    Destructoo
    Deltagare

Sista helgen innan det officiellt är jul, vad gör alla? 🙂

Profilbild på Imazombie
    Imazombie
    Deltagare

Ja, det blir väl den sista tvättäkta tacokvällen antar jag. Sen ska man ju moffa julmat i en månad, så man får passa på att njuta ikväll. :p

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 28 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Glömt ditt lösenord