Cattle and Crops

Startsidan Forum Diskutera Spel Cattle and Crops

Detta ämne innehåller 9 svar, har 8 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Tompa Tompa 6 månader, 2 veckor sedan.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Profilbild på Daniel Green
    Daniel Green
    Forumledare

Farmingspelet som många inte trodde existerade på riktigt har nu mer eller mindre officiellt utannonserats via deras officiella Kickstartersida, gå in där och stöd projektet idag. Om det är någon farmingsimulator därute som ens har en chans mot Farming Simulator 17 så tror jag att det är det här. Vad tror du?

Profilbild på MrAndersson
    MrAndersson
    Deltagare

Kollade precis på videon och det ser som sagt mycket lovande ut. Just hur de lyckats få till den dynamiska terrängen redan i ett sådant här tidigt stadium är ju minst sagt ganska imponerande. Kommer följa utvecklingen av detta med stort intresse! 🙂

Profilbild på FarmBoy234
    FarmBoy234
    Deltagare

Oj, jag såg precis på kickstarter sidan att de har lagt upp lite av de maskiner vi kan förvänta oss i spelet också. Trevligt! 🙂

Profilbild på Robban
    Robban
    Deltagare

Min största oro för det här spelet i nuläget är att de går ut för hårt, med för många funktioner. De är, som jag förstår det, ett ganska litet team. Man vill ju inte att de ska fastna i early access-träsket i flera år utan att det faktiskt ska komma ut en färdig produkt i slutändan.

Profilbild på Megaman18
    Megaman18
    Deltagare

OJ, de har redan kommit upp i €19,459 av €75,000 på några timmar. Tror ni att de lyckas nå sitt mål?

Profilbild på Johan32
    Johan32
    Deltagare

För att främja diskussionen här så tar jag och postar det jag skrev i kommentarerna till senaste videon. Så minskar även risken för att min lilla punkt försvinner sen när videon trillar ner under sidbrytningen. 🙂

”Inte nog med att de bjuder på dynamisk terräng, det ser även ut som de bjuder på olika nivåer av det. Lägg märke till traktorernas däck och de olika underlagen de kör på i videon. Det här kan vara önsketänkande, men det ser faktiskt ut som att däcken sjunker ner olika djupt beroende på vilken typ av underlag det är.”

Någon mer som uppmärksammat detta?

Profilbild på FarmBoy234
    FarmBoy234
    Deltagare

Nu är deras kickstarter redan uppe i 90k euro …så då kommer vi förhoppningsvis se ett spel någon gång under nästa år 😀

Profilbild på Ravioli
    Ravioli
    Deltagare

Sist jag kollad var det i början av den här veckan uppe i över 100k !! 😮

Profilbild på Johan32
    Johan32
    Deltagare

Nu är de över 128.000 endast på Kickstarter, men såg att de även dragit igång en egen insamling via Paypal på deras egna hemsida nu. Så det känns som om de snart borde ha de resurser de behöver för att kunna färdigställa spelet.

Profilbild på Tompa
    Tompa
    Deltagare

Cattle and Crops ser väldigt lovande ut, såg dessutom att det fått Green Light på Steam också. Så vill man verkligen komma igång och börja spela den ofärdiga versionen i början av nästa år så kan man nog få tillgång till det via Steam inom kort. Om man nu missade deras kampanj på Kickstarter.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Glömt ditt lösenord