Artiklar om hårdvara på Powergamer?

Startsidan Forum Diskutera Hårdvara & teknik Artiklar om hårdvara på Powergamer?

Detta ämne innehåller 38 svar, har 23 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Victor Holyba Victor Holyba 1 år, 2 månader sedan.

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 39 totalt)
  • Författare
    Profilbild på Nickpain
    Nickpain
    Deltagare

Verkar nästan som om den kategorin är död här på powergamer 🙁

Profilbild på Daniel Green
    Daniel Green
    Forumledare

Jag vet inte om alla har märkt det än? Men vi har faktiskt sakta med säkert börjat fylla på kategorin för Hårdvara (http://www.powergamer.se/hardvara/) igen. Så håll utkik efter spännande nyheter och videos där! 🙂

Profilbild på DarkbeatSWE
    DarkbeatSWE
    Deltagare

Mycket trevligt! 🙂

Profilbild på Mentooos
    Mentooos
    Deltagare

Underbart hörni, fortsätt med detta!

Profilbild på Lordofpie
    Lordofpie
    Deltagare

Riktigt skoj att se att hårdvarudelen kommit igång igen! 🙂

Profilbild på Tompa
    Tompa
    Deltagare

Ja, riktigt roligt att ni börjat leverera mer videos kring hårdvara. Följer alla videos som kommer upp nitiskt. 😉

Profilbild på MrAndersson
    MrAndersson
    Deltagare

Det är helt underbart att se den kategorin väckas till liv igen och med råge, satan vad mycket godis det finns att kolla på redan nu. 🙂

Profilbild på Imazombie
    Imazombie
    Deltagare

Jag hade inte märkt det förrän nu, mycket roligt! Blir till att se ikapp lite videos nu i helgen.

Profilbild på Avangenia
    Avangenia
    Deltagare

Kul att se att hårdvarudelen är igång igen! 🙂

Profilbild på IvanSpoljaric
    IvanSpoljaric
    Deltagare

Säg gärna till om de finns något mer ni vill se eller jag kan göra vid unboxing då det just nu är jag som står för dem flesta… hojta till brister 🙂

Profilbild på Jerome
    Jerome
    Deltagare

För längesedan gjorde ni en hel del tester på diverse olika skärmar som hade lite unika eller annorlunda funktioner. Så det jag försöker säga här är väl kanske att jag vill ha fler skärmtester! 🙂

Profilbild på Kingofvideogames
    Kingofvideogames
    Deltagare

Kan ni inte testa lite mer rattar och joysticks osv, kanske en gaming-chair osv???

Profilbild på Johan32
    Johan32
    Deltagare

Helt fantastiskt att det börjat dyka upp mer hårdvara på powergamer igen, har verkligen saknat det. Nu hittar man en hel hög med spännande unboxingvideos osv, men kommer vi få några lite mer utförliga videos kring dessa produkter också?

Profilbild på MrAndersson
    MrAndersson
    Deltagare

Jag tror det har nämnts under dessa videos att det ska bli en närmre titt på det.

Profilbild på IvanSpoljaric
    IvanSpoljaric
    Deltagare

Yes vi kommer göra som en recensions-video på produkter också i framtiden, vi jobbar just nu på att få till så bra kvalitet som möjligt i första hand. Men det kommer, håll ut 🙂

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 39 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Glömt ditt lösenord