Årets besvikelse hittills?

Startsidan Forum Diskutera Spel Årets besvikelse hittills?

Detta ämne innehåller 5 svar, har 4 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Gabriel Ernö Gabriel Ernö 7 månader, 4 veckor sedan.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Profilbild på IvanSpoljaric
    IvanSpoljaric
    Deltagare

Vilka är årets största besvikelse enligt er som ni spelat i år?

Min är just nu No Man’s Sky tyvärr, hade enorma förväntningar men var långt ifrån det jag hade hoppats på eller det som utvecklarna hade ”lovat”.

Profilbild på SpawnKiller
    SpawnKiller
    Deltagare

Kan inte besvikelsen på No Mans Sky bero på den otroliga Hype spelet drog på sig?

IvanSpoljaric
    Deltagare

Jo det tror jag också, men lite de som gjorde mig besviken i alla fall eftersom utvecklarna pratade så gott om det och potentialen liksom fanns där. Sen visst kan det bli bättre med patchar, DLC m.m. men tills dess kanske spelet redan är glömt.

Finns nog andra men kommer inte på nån riktigt nu därför vill jag höra era 🙂

Profilbild på Tompa
    Tompa
    Deltagare

Ser bara att ett enda spel har nämnts här i denna tråd. Är det ett tecken tro? :p

IvanSpoljaric
    Deltagare

Det känns så… men finns spel som jag hade väldigt små förväntningar på men som ändå är bra 🙂

Profilbild på Gabriel Ernö
    Gabriel Ernö
    Deltagare

Final Fantasy 15 skulle kunna vara en kandidat. Det är näst intill överhypeat det med. Dock tror jag att det verkar bli bra, iaf tillräckligt för att inte blir 2015 års besvikelse.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Glömt ditt lösenord