Är redaktionen på semester?

Startsidan Forum Diskutera Off-topic Är redaktionen på semester?

Detta ämne innehåller 5 svar, har 5 deltagare, och uppdaterades senast av Profilbild på Avangenia Avangenia 4 månader, 4 veckor sedan.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Profilbild på GrandCar
    GrandCar
    Deltagare

Som titeln säger, är PG’s redaktion på semester nu? Verkar lite långsamt här, men samtidigt brukar ni alltid informera innan ni går på semester så därför undra jag? 🙂

Profilbild på Daniel Green
    Daniel Green
    Forumledare

Ja och nej, redaktörerna har lite överlappande semester nu under Juli och Augusti. Det kommer fortfarande lite material då och då, men det är långsamt och inte alls samma tempo som vanligt. Från och med nästa vecka har vi officiellt semester här på PowerGamer.se, så då kommer tempot gå ner ytterligare. Men sen när vi kommer tillbaka i Augusti igen så kommer det hända massor av spännande saker, utöver allt material som kommer publiceras då. Så håll ut! 🙂

Profilbild på Tompa
    Tompa
    Deltagare

Jag är själv på semester för tillfället och njuter som bara faan. Har inte gått upp innan kl 12 på över en vecka!!! 😀

Profilbild på Johan32
    Johan32
    Deltagare

Har också njutit av ett par dagas semester och fått känslan av att jag inte alls har lust att jobba mer sen när semestern tar slut. Antar att man får bita i det sura äpplet sen om 3 veckor ändå, men just nu känner jag mig inte direkt motiverad. 🙂

Profilbild på Daniel Green
    Daniel Green
    Forumledare

Första dagen på jobbet idag! Inom kort kommer det börja hända allt fler saker här på PowerGamer.se. Stay Tuned!

Profilbild på Avangenia
    Avangenia
    Deltagare

Oj, välkommen tillbaka! Såg nu att jag var lite sen. 😉

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Glömt ditt lösenord