Svar till: Vad saknar ni på PowerGamer?

Startsidan Forum Diskutera Off-topic Vad saknar ni på PowerGamer? Svar till: Vad saknar ni på PowerGamer?

Profilbild på Robban
Robban
Deltagare

Jag skulle vilja se fler liveshower faktiskt, shower med mycket användarinteraktion. Någon som minns Powercast live första gången? Eller de två första E3-sändningarna i studio osv? Det var sådant gött drag på sajten då. Mycket aktivitet från användarna, tävlingar och spännande diskussioner med mera. Tycker att allt sådant succesivt avtagit lite på senare tid, vilket gör mig lite ledsen i mitt öga. Samtidigt ser man hela tiden nya användarnamn som jag inte känner igen sedan tidigare, så det måste ju vara ganska mycket folk registrerat här vid det här laget rent teoretiskt. Är det att alla hellre på facebook helt enkelt eller vad är det som hänt? Jag älskar powergamer, tveklöst sveriges roligaste spelsida fortfarande, men jag skulle vilja ha mer interaktion från andra användare. (Ser ju att det är en del statusuppdateringar och foruminlägg osv, men det skulle behöva göras något som föser ihop användarna på sidan under samma tider, så det kan bli som på den gamla goda tiden igen). 😀

Glömt ditt lösenord